Sinds ik mijn Palisade heb gekocht, ben ik net als velen meer dan teleurgesteld over het gebrek aan functionaliteit van het infotainmentsysteem. Vanwege mijn baan heb ik toegang tot namen en telefoonnummers van leidinggevenden van veel bedrijven. Nadat veel C-Level Executives van Hyundai me geruime tijd negeerden, kreeg ik een telefoontje van een directeur van de afdeling Display en Navigatie. Ik weet niet hoeveel iedereen wil weten, maar ze zeggen dat ze hun ontwerpbeslissingen baseren op een consumentengroep in Korea. Die groep vond voorkeuzes in numerieke volgorde een voorkeursmethode. De reden voor het ontbreken van albumhoezen, nummers in plaats van logo's in de voorkeuzes voor SiriusXM en vele andere opties die de meeste infotainmentsystemen in de huidige auto's hebben, is dat ze het veiliger vonden om deze functies niet te hebben, omdat ze je ogen van de weg zouden afleiden. Ik zou beweren dat het het tegenovergestelde doet, maar daarom zijn onze radio's zo saai.
De man met wie ik sprak, zei dat hij het met alles eens was wat ik zei. Hij verklaarde dat Noord-Amerika niet veel inspraak heeft in deze beslissingen, maar dat ze eraan werken dit te veranderen. Hij garandeerde dat de update van april 2022 de voorkeuzes terugbrengt in de volgorde die we kiezen en dat er misschien een compleet nieuw ontwerp komt, maar hij wilde zich alleen vastleggen op het veranderen van de voorkeuzes.
Ik was ongeveer 30 minuten met hem aan de telefoon, dus laat het me weten als je nog andere vragen hebt.
De man met wie ik sprak, zei dat hij het met alles eens was wat ik zei. Hij verklaarde dat Noord-Amerika niet veel inspraak heeft in deze beslissingen, maar dat ze eraan werken dit te veranderen. Hij garandeerde dat de update van april 2022 de voorkeuzes terugbrengt in de volgorde die we kiezen en dat er misschien een compleet nieuw ontwerp komt, maar hij wilde zich alleen vastleggen op het veranderen van de voorkeuzes.
Ik was ongeveer 30 minuten met hem aan de telefoon, dus laat het me weten als je nog andere vragen hebt.