Miałem wczoraj problem. Włączyłem pojazd, na ekranie pojawiły się aktualizacje, ale nic się nie zaktualizowało. Więc ruszyłem. Niedługo potem na desce rozdzielczej pojawiły się wszystkie znane komunikaty o błędach. Po około 30 minutach zapaliła się kontrolka "check engine". W tym momencie nie miałem wspomagania kierownicy, a pojazd czasami szarpał, gdy zdejmowałem nogę z pedału przyspieszenia, ale nie zawsze.
Udało mi się dzisiaj zawieźć pojazd do dealera i powiedziano mi, że mój czujnik prędkości koła ABS jest uszkodzony. Myśleli, że mogłem coś uderzyć, ale tak nie było. Potem pomyśleli, że drut mógł zostać przegryziony przez gryzonia. Pokazano mi zdjęcie i drut wyglądał na czyste zerwanie. Zastanawiam się, czy możliwe jest, że drut był wadliwy i jakoś się zerwał. Oczywiście nie jest to objęte gwarancją, na którą powołuje się Hyundai. Teraz jestem obciążony kosztem naprawy przekraczającej 600 dolarów.
Pomyślałem, że się tutaj odezwę. Wygląda na to, że toczy się proces sądowy dotyczący awarii systemów ABS, ale dotyczy on tylko Nowego Jorku i Ohio.
Dziękuję z góry, jeśli ktoś ma wgląd w tę sprawę. Lub czy to, co mówi mi dealer, jest rzeczywiście ważne.
Udało mi się dzisiaj zawieźć pojazd do dealera i powiedziano mi, że mój czujnik prędkości koła ABS jest uszkodzony. Myśleli, że mogłem coś uderzyć, ale tak nie było. Potem pomyśleli, że drut mógł zostać przegryziony przez gryzonia. Pokazano mi zdjęcie i drut wyglądał na czyste zerwanie. Zastanawiam się, czy możliwe jest, że drut był wadliwy i jakoś się zerwał. Oczywiście nie jest to objęte gwarancją, na którą powołuje się Hyundai. Teraz jestem obciążony kosztem naprawy przekraczającej 600 dolarów.
Pomyślałem, że się tutaj odezwę. Wygląda na to, że toczy się proces sądowy dotyczący awarii systemów ABS, ale dotyczy on tylko Nowego Jorku i Ohio.
Dziękuję z góry, jeśli ktoś ma wgląd w tę sprawę. Lub czy to, co mówi mi dealer, jest rzeczywiście ważne.