Hyundai Palisade Forum banner

2026 Hyundai Palisade gespot

11K views 19 replies 12 participants last post by  TheRealAlexDC  
#1 ·
De nieuwe 2026 Palisade is gespot tijdens tests in Californië.

#3 ·
Als u op de hoogte wilt blijven van toekomstige Hyundai-producten - inclusief Kia en Genesis - bekijk dan HomePage - Korean Car Blog. Ze blijven op de hoogte van de laatste aankondigingen, spionagefoto's, bedrijfslekken, enz. Veel foto's van de Palisade 2026 met minder camouflage dan deze, ook de Telluride 2026 en alle andere opkomende modelwijzigingen. Ik wacht op een Palisade 2026 - afhankelijk van hoe hij eruit ziet, hoe hij is uitgerust, enz. Mijn garantie van 5 jaar verloopt in juli 2025 (heb mijn Palisade 2021 in juli 2020 gekocht, 38.000 mijl), dus ik zal op zoek gaan naar een vervanging.

#7 ·
Mijn vrouw wilde een Hybrid Palisade omdat ze nooit een volledig elektrisch voertuig zal nemen. Als de nieuwe Palisade echter dezelfde kant opgaat als de Santa Fe, dan slaan we hem gewoon over, want we houden niet van de nieuwe vierkante vorm.

#12 ·
Kan er geen genoeg van krijgen hoe het interieur er tot nu toe uitziet.
View attachment 11069
Die middenconsole ziet er interessant uit... Ik zie dat ze de weg van de nieuwe Santa Fe volgen met de elektronische versnellingspook die naar het stuurwiel gaat. Ik weet niet zeker hoe ik me voel over de ruitenwisserhendel zo dicht bij de versnellingspook. Ze lijken hetzelfde stuurwiel te gebruiken als de SF. Blij dat ze nog steeds echte knoppen en draaiknoppen aanbieden voor klimaat en media center. Er zijn een paar dingen die ik niet leuk vind aan het ontwerp van de SF, zoals die afschuwelijke gigantische sleutelhanger. In plaats van hem kleiner en minimalistischer te maken, wordt hij steeds massiever. En het dashboard scherm is misschien niet afgeschermd zoals het huidige ontwerp, dus ik vraag me af hoe nuttig het zal zijn als de zon erop schijnt.