De nieuwe 2026 Palisade is gespot tijdens tests in Californië.
Nou - ze delen allemaal dezelfde designtaal - altijd al gehad. Hetzelfde met de meeste modellen en fabrikanten... dus ze zullen er zeker meer op elkaar lijken dan dat ze er anders uitzien.Als de nieuwe Palisade eruitziet als de nieuwe Santa Fe, ben ik ERUIT. LOL
Denk je niet dat de Pali al hoekig was?Mijn vrouw wilde een Hybrid Palisade omdat ze nooit een volledig elektrisch voertuig zal doen. Als de nieuwe Palisade echter de weg van de Santa Fe opgaat, dan slaan we hem gewoon over, want we houden niet van de nieuwe vierkante doosvorm.
Die middenconsole ziet er interessant uit... Ik zie dat ze de weg van de nieuwe Santa Fe volgen met de elektronische versnellingspook die naar het stuurwiel gaat. Ik weet niet zeker hoe ik me voel over de ruitenwisserhendel zo dicht bij de versnellingspook. Ze lijken hetzelfde stuurwiel te gebruiken als de SF. Blij dat ze nog steeds echte knoppen en draaiknoppen aanbieden voor klimaat en media center. Er zijn een paar dingen die ik niet leuk vind aan het ontwerp van de SF, zoals die afschuwelijke gigantische sleutelhanger. In plaats van hem kleiner en minimalistischer te maken, wordt hij steeds massiever. En het dashboard scherm is misschien niet afgeschermd zoals het huidige ontwerp, dus ik vraag me af hoe nuttig het zal zijn als de zon erop schijnt.Kan er geen genoeg van krijgen hoe het interieur er tot nu toe uitziet.
View attachment 11069